Viimased sõnumid

Deus
04:35 täna
» » #1474575
Sulle midagi, saad aatomi teemal ka veel jahvatada: https://9gag.com/gag/aD2w8qZ
Njah b
01:21 täna
» » #1474574
Need veakoodid ei tundu olevat loetud normaalse tarkvaraga. BMW jaoks on olemas ISTA-D ehk ISTA RHEINGOLD, see loeb kõik koodid õigesti.
63amg
00:20 täna
» » #1474573
sellise seletuse puhul ma pigem küsiks,kas süttis üldse mootorituli,või midagi muud.
Kärss
23:09 eile
» » #1474572
Dementsus ei ole haigus vaid sümptomite kogum - need on väga lihtsalt tuvastatavad sümptomid, kui inimene nende esinemise hetkel arsti vaatevälja satub. Aga kui need sümptomid esinevad ainult 0,01% ärkvelolekuajast? Siis keelame ära nii autoga sõitmise kui ka foorumites kommenteerimise? Enne igasuguste hinnangute andmist adekvaatsele käitumisele tasuks mõelda, kui palju on ühiskonnas igati aktsepteeritud inimesi, kes koroona levima hakates massiliselt peldikupaberit kokku ostsid...

///vanurite seas kus inimene ei ole tegelikult enam võimeline autot juhtima aga enesehinnang on ebaadekvaatne///

Peaaegu igas foorumi teemas leidub hulgim kommenteerijaid, kelle enesehinnang, loetust arusaamise oskus, analüüsivõime jne ei ole adekvaatsed. Juhtumisi on tegemist eelkõige anonüümsete kommenteerijatega. Kui inimene ei suuda isegi postituses oma analüüsioskust arusaadavalt vormistada või vastab kommentaaridele, mida ta läbigi ei loe... kuidas saab üldse eeldada, et ta pärast autoga või jalgrattaga liigeldes äkitselt adekvaatseks muutub? Mida siis nüüd tegema peaks?

///ka terve vanainimese reaktsioonikiirus võib olla sama hea kui minu reaktsioonikiirus peale 5 õlut///

See Sinu reaktsioonikiirus ei ole standard, mille järgi kedagi rooli lubatakse. Mul on lähemas tutvusringkonnas paarkümmend 80+ autojuhti, kes sõidavad minust "uljamalt", püsivad endiselt "avariivabad" ja kelle reaktsioonikiirus on parem kindlasti enamikust, kes värskelt load kätte saavad. Konks on selles, et ühel juhul põhineb reaktsioonikiirus (pigem adekvaatne reageerimine) meist kõigist kujutletamatult suuremal kogemusel, kuid noorem juht ei oska oma grammi jagu paremat reaktsioonikiirust veel nii hästi optimaalselt realiseerida. Kumb neist nüüd parem või halvem juht on?

Probleem on paljuski ka taustsüsteemis. Sellepärast kirjutasingi, et meil kõigil on õigus sõita nii parempoolse kui ka vasakpoolse liiklusega Aasia riikides, aga kas me oleme seal nüüd tänu oma sõiduõigusele või tervisetõendile ohutud liiklejad? Vanur valib ju samuti oma oskuste pealt, kus ta sõidab. Ta ei pruugi ronida oma autoga kunagi ei Tallinnasse ega ka kuhugi Dhakasse, kus teist/meist kumbki nagunii ohutult hakkama ei saaks. Siin on 2 paralleelset probleemi:
- kui ei aktsepteerita enam vanurite sõiduoskust, millega ei saada hakkama närvilises pealinnaliikluses, ei tohiks aktsepteerida ka nende juhtide sõiduõigust, kelle hakkamasaamine mujal maailmas ja väga erinevas liikluskultuuris on kindlasti veelgi kehvem - sel juhul oleks aus anda load ainult Eestis sõitmiseks ja nõuda teistsuguses liikluskultuuris liiklemiseks lisaõpet/eksamit.
- kui esinevad dementsusele viitavad sümptomid (neid kohtab üllatavalt palju juba varases keskeaski!) ja on soov nende põhjal teha otsuseid juhtimisõiguse osas, tuleks kohelda inimesi võrdselt olenemata vanusest - sel juhul jääks puhtalt sümptomitele tuginedes nii umbes viiendik auto24 foorumi kommenteerijatest ilma oma lubadest (loe sümptomite kohta uuesti mu eelnevalt jagatud kliinikum.ee lingilt).

Veelkord: see on probleem, mis korreleerub küll vanusega, aga on seotud vanusega kaudselt, mitte otseselt. Hr ulm elab lihtsalt vales taustsüsteemis. Kusagil mujal võiksid õllesena, laksu all või ka dementsena rahumeeli ringi kütta - seal, kus sõiduõigust hinnatakse liikluses hakkamasaamise järgi, mitte laborianalüüside või juhiloa alusel. Liikluses hakkamasaamine, kusjuures, pole üldse mitte kehv kriteerium;)
ulm
22:06 eile
» » #1474571
endal tutvusringkonnas mitmeid juhuseid
vanurite seas kus inimene ei ole tegelikult enam võimeline autot juhtima aga enesehinnang on ebaadekvaatne ja lähedaste keelamine ei muuda siin midagi.
või siis tegelased kellel polegi lähedasi- mis nendega teeme?
samamoodi lubaks siis juba alkouimas inimesed ka enda vastutusel rooli? milleks seadusega keelata? paneme ikka lähedastele
vastutuse ja loodame, et need lähedased tulevad veenmisega toime? ja kui ei tule, siis paratamatus on paratamatus.

jah, päevaga võib tervislik muutuda 180 kraadi. olukorrad ja lahendused on erinevad. mõni taastub insuldist, teine mitte. tervisekontroll peaks siiski olema automaatne ja see on kasulik kõigile osapooltele.

ka terve vanainimese reaktsioonikiirus võib olla sama hea kui minu reaktsioonikiirus peale 5 õlut. miks tema tohib rooli minna aga mina mitte?
jee.kim
21:19 eile
» » #1474570
Lubade äravõtmine on OTSUS!!!
See ei käi kahjuks/õnneks automaatselt.
fdghfgh
21:07 eile
» » #1474569
Rahvalik nimi mootorituli ei tähenda tänapäeval üldse seda, et tegu ainult mootori probleemidega. Nt minu autol näitab kollast kui rehvirõhuandurid ei ole leitavad. Seega tuleb igasugu vigadest juhile mingil moel märku anda, et juht saaks hakata probleemiga tegelema- antud juhul siis veakoodide lugemisega. Tavaliselt on manuaalis kirjas, et pöördu esindusse.
liilia2
19:49 eile
» » #1474568
Ilmus kollane motoorituli. Vaatasin ka veakoode ise, mida sain kohe näha, BMW, näitab CC-ID 134 ja CC-ID 380, mis on hoopis tagatule ja suunatule kohta, kontrollisin, nad on korras tegelikkuses. Mootoriõli ka normis.
On loogiline, et nendest veakoodidest hakkab kollane mootorituli põlema ?

Auto ise on täiesti korras sõidu mõttes, ei tee mingeid "valesid" liigutusi, hääli, vibratsioone vm sellist.
Mõni teadjam saab oma arvamuse siia jätta ?

(küsib naisterahvas)
fdghfgh
18:19 eile
» » #1474567
Tegelikult tekib neid ülivähe. Aga nagu ma juba ühes teemas välja tõin, siis enamus autodest müüakse nagunii tlna piirkonnas, seega keerulisem on just lõunakatel- tahad autot näha, siiberda kogu aeg tlna vahet. Siit hakkab järgmine selekteerimine- s.ttade piltidega kuulutused lendavad kohe prügikasti, järgmisena lendavad prügikast igasugu pagassis olevad supakad ja haisvad tööriided ja salongis vedelev taara ning krõpsupakid. Seega ringisiiberdamise maht kohe väheneb.
to 63amg
18:12 eile
» » #1474566
Pane täehel ühte asja kui su enda mõistus selleni ei küündi- kui sina sõidad täie mõistuse juures 200ga, siis sa tead mida teed ja vastutad selle eest ehk siis teadlikult rikud seadust, kui aga sinu poolt nimetatud "ahv" on põhimõtteliselt ebaadekvaatne, sest ei saa lõplikult aru kus asub ja mida teeb, siis on keeruline talle selgeks teha, et ta pab vastutama. Pistame vangi ja edasi? Istubki oma dementsusega seal ega saa jätkuvalt aru, kus on ja mida teeb. Sa oled ikka ülikõva kärbes kui hakkad ühte dementset vanainimest netis tampima.
teadjaa
17:27 eile
» » #1474565
Teise generatsiooni Tiguanil ei ole kahte akut. Webasto olemasolul on üks suurem aku pagassis vasakul küljel. Webasto puudumisel on üks väiksem aku mootoriruumis.

Sellise kirjelduse peale pole nagu midagi öelda. Vanim selline auto on 2017 ehk praeguseks 7 aastat vana - täpselt selline aeg kui originaalaku võib hakata nõrgaks jääma.
teadjaa
17:24 eile
» » #1474564
Esindus vahetab komplektse esitule röögatu summa eest. Vexon Auto võimalik, et saab parandada ainult LED-i.